Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych w oparciu o atl, btl oraz e-communication

W oparciu o przygotowaną strategię komunikacji Grik media przygotowuje plan kampanii reklamowej z podziałem na obszary funkcjonowania marki.
Kampania reklamowa opiera się na odpowiednim dopasowaniu mediów do cech i wysyłanego komunikatu marki, w kontekście skuteczności działań.


Kreacja

W oparciu o wiedzę na temat firmy, usługi lub produktu Grik media prezentuje spójną propozycję stworzenia nowego lub poprawę istniejącego wizerunku marki, która jest zgodna z misją i celami brandu.

  • stworzenie księgi identyfikacji marki (zawierającej wzory: logo, materiałów firmowych np.: papier firmowy, wizytówki, główny layout materiałów poligraficznych oraz strony internetowej)
  • opracowania graficzne wszelkich materiałów poligraficznych i POS
  • Novatek

    Novatek

  • Sky Club

    Sky Club

  • Szubin

    Szubin

  • Księgowość Polska

    Księgowość Polska

  • Taawa

    Taawa

  • Sioux

    Sioux

  • Periocare

    Periocare

  • DGA

    DGA

  • Podlaskie

    Podlaskie

  • WAN SA

    WAN SA

  • Kamienice Herbowe

    Kamienice Herbowe

  • ING

    ING